fbpx
}

09:00 - 17:00 h

Godziny otwarcia
Zasady przyjmowanie zleceń

PROCEDURA PRZYJMOWANIA ZLECEŃ NA PORADY PRAWNE OD DNIA 01.01.2021

Z uwagi na pandemię Covid-19 , od dnia 01.01.2021 r. wszystkie porady prawne w naszej Kancelarii odbywają się drogą telefoniczną lub za pomocą komunikatorów elektronicznych.

Realizacja porady prawnej świadczonej na odległość jest możliwa wyłącznie za uprzednim jej opłaceniem w drodze przelewu bankowego na nr rachunku podany w zakładce KONTAKT.

Do spraw wymagających uprzedniej analizy prawnej, po dokonanej zapłacie prosimy o dosłanie dokumentów na adres mailowy Kancelarii, o umieszczenie ich w chmurze internetowej,

dostarczenie ich pocztą lub pozostawienie w sekretariacie/ skrzynce pocztowej.

Będą one analizowane wyłącznie pod warunkiem uprzedniej zapłaty umówionej kwoty na rachunek bankowy Kancelarii. W przypadku niepotwierdzenia zapłaty za poradę prawną,

umówione spotkanie lub analiza są anulowane. Państwa maile i Informacje przesłane elektronicznie zostaną usunięte z naszego systemu